Naše Jestřebí

pondělí 31. května 2010

57.den mraky

31,května 2010 pondělí
ták a máme konec května a tak mě
při jednom prohlížení ,,Jirušky,,
napadlo že bych mohla sepsat kdo
že to měl u nás všechno narozeniny???
opravdu květen byl na oslavy pestrý..
tak si to vemu pěkně po pořádku od začátku
až po dnešek 31,května ....
jinak včerejší úlovky jsem nafotila na balkoně
nebyla sem sama kdo fotil mraky ,bouřku,apod,,,
tohle já ráda fotím každou minutu to vypadá
jinak a to se mi na tom líbí ,,,dnes mám holiče
tak uvidíme jak dopadnu ,,dnešní nálada nic moc
opět tady v noci pršelo všude kaluže ..strašný ...
květen.
           ...2  ... náš pes Brit 4roky
           ...3.....Sabinka 7roků
              5      babička Loudátová 82 roků
              6       naše Besinka pejsek 2roky
             14     naše známá Boženka 72roků
              20    její vnučka a naše Janina -25 let-
                       která patří k našemu Zbyňkovi
              24    Radek 40roků/má naší neteř/
              26    švagrová Zdena 60 let
              31     moje ségra Ilona 53 roků
                       Jany tatínek 50 roků .... /syn Boženky/
to jsou jen ty nejbližší  jinak narozenim je fakt víc  ....    
svátek měl/a/ :: Jana ,Filípek,Monika,Vladimír ,Kamila....  












                                                                          
    

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Ty jo mraky nemaj chybu.Také je stále fotím.Neustále mě fascinujou.