Naše Jestřebí

pondělí 24. května 2010

50.den od Sabinky pro maminku to mě moc těší ..zdravím všechny Jany

24,května 2010pondělí
tak ještě že se včera umoudřilo počasí
konečně mám posekanou zahradu ,vypleto
na záhoncích a tak mám chvilku od zahrady
klid ,,,to je strašný každý den prší  
včera mě Sabinka už popřála k svátku
je to od ní a upřímný tak to musím
zdokumentovat...
moc mě mrzí že mám propadlý pas,
sice mám Sábu v OP ale do
Italie to nestačí ,,,škoda naskytla se nám
cesta na týden k moři bylo by to už teď ,v pátek
ale bohužel nejedem ,,,,dám si dělat pas a Sábě taky
a někdy jindy...

2 komentáře:

Štěpánka.Š řekl(a)...

Jani... ze srdce vše nejlepší..... a jen samou pohodu a úsměvy..:-)

Krásný dáreček od Sabinky...:-)

Čarodějka řekl(a)...

Jani připojuju se a přeji (i když o den později) vše nejlepší k svátku.A šeřík vypadá moc krásně a čokošku bych si také dala říct.