Naše Jestřebí

pátek 21. května 2010

47.den kapky po dešti

21,května 2010 pátek
pořád mě láká si vyfotit  ty kapky ,
samozřejmě mě to nejde ale něco jako
kapka po dešti to je ,ale samotnou ani
náhodou ,,,to je teprv začátek
určo to budu zkoušet ..teď mě vyrušil
narušitel pořád se tak kolem mě motal
a tak mi dával na jevo že je tam taky ,,,
náš Filip ...
dnešní den teprve začal  s malováním asi
počkám nemůžu se nějak hýbat uvidíme zítra
mám dopoledne ještě v plánu jed za mamkou
a hned se stavím pro Sábu ve škole ta se chce stavit
u tety ,protože si myslí že jí uplete ,,Kukyho,,
no tak to jsem na to zvědavá jestli jí přemluví ...
takže se tady ukážem až odpoledne....






2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Tak si tady čtu a říkám si kdo je ten narušitel.A ona je to kočička.

Jiruska řekl(a)...

krása, Jani... ty kočičí fotky jsou parádní!