Naše Jestřebí

pátek 7. května 2010

33.den Sáby dortík

7.května2010 pátek
Dá se říci konečně pátek ,trochu se umoudřilo
počasí zatím nepršelo ,,,máme dnes úlevu
že hned nemusíme dělat úkoly ,ale když sem viděla
co zase dělaly ve škole tak bych jí přetrhla ,takže
kamarádka bude nacvičovat i přes víkend začíná
to pěkně flákat... ráno sem jí jela vyzvednou dortík
nechala jí ho dělat teta Ilona nemohla sem se dočkat ,
protože potěch 6letech máme první s fotkou... moc se mi
líbí a Sabině taky hned přivedla sousedi Davida a Verču
Anetka ta doběhla později ...dala sem jim ochutnat a dortíka
zítra nesem k babičce na kafíčko ... jednu fotku mám ze včerejška
jak pršelo ,,,chtěla sem fotit déšť ale to se mi nepovedlo tak aspoň
 zvědavého hlemýždě a můj oběd já miluji pohanku ...toto bylo s
uzeným a vejcem ... myslela sem že si to nikdo neveme a hrnec byl
prázdný tak chutnalo ...









Žádné komentáře: