Naše Jestřebí

neděle 30. května 2010

56.řepka

30května2010 neděle
hurá dnes nemusím vařit Sába jde na oběd
k babičce a nám tady toho zůstalo
od včera dost jen udělám k tomu špenát
a mám uvařeno..dojedu jsi do
kaufu nakoupit zítra jdu k
holiči tak to by se mi hned nechtělo
tak jedu radši dnes ,,,
čekám až Zbyněk vypadne stím
kamionem abych mohla posekat trávu ,ale
jak to vypadá tak pojede na noc tak to dnes nehrozí
ještě mě čeká pořád jeden plot stříhat ,,bolela mě
od minule ruka tak sem se včera na to vyprdla
dneska mám fotky z pole z řepkou asi sem jediná kdo
ještě nefotil byla sem za mamkou a ta ho má hned u bytovky
tak sem to objela je to alej která vede k hřbitovu no moc
příjemná cesta to není když víte co je na konci ale
to se nedá nic dělat já tam mám už 20let tatínka takže tam jezdím pořád
takže sem se opravdu pokochala včeličkami jak pracují aby
byl medíček ..čmelák ten se mi nepovedl pořád se schovával...lumpík
je pořád po dešti tak sem nechtěla mít špinavý boty do auta ..
ZAHRÁDKY U ČESKÉ LÍPY .......moje rodná vesnice jinak bydlím
od Zahrádek 4km tak to není tak strašný...ještě se chystám na Peklo
tam je taky krásně ale tam bych radši sama nešla musím někoho sebou...






Žádné komentáře: