Naše Jestřebí

sobota 15. května 2010

41.den lenošíme

15,května2010 sobota
 běžné denní věci v domácnosti
fakt se dnes nikomu nic nechce dělat
pořád se něco honí v kuchyni
občas tady někdo spí já tedy
nikam nepůjdu mám tady jen Sabinu...
tu masku si vystřihla sama a jak pozovala
tak sem jí blejskla mám vybitý baterie
tak je dám na nabíječku na zítra ...
já si půjdu změřit potřebné údaje  co
potřebuji do koupelny protože v pondělí
jedu do města musím si dát udělat nový řidičák
končí mi do konce roku a konečně mám fotky ,,,jo já
budu malovat sama koupelnu a chodbu tak
mám v plánu to tam trochu pozměnit je to tam
samý sušák a už se mi tam nic nelíbí a na
novou nemám tak aspoň malbou a jiný doplňky už
to mám v hlavě tak to snad dopadne na tohle
si troufnu a na další malování si pozvu mého
malíře už ví co chci a vždy se domluvíme budem malovat
ložnici a protože to chci trošku s novým nábytkem
tak sem si objednala rohovou skříň a komodu
a teď musím vymyslet barvu na zeď a na podlahu dáme
lino ... na to je ještě čas teď bude koupelna,,,






1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Úžasná maska ,nechtěla bych jí potkat v noci.Ať se malování zadaří.