Naše Jestřebí

sobota 29. května 2010

55.den kofola

29,května2010 sobota
dneska v noci ve 2hodiny slyším
takový divný zvuk jak se něco řítí k baráku
já nešla štouchám do manžela a ten se šel podívat
a před barákem zaparkoval náš Zbyněk s kamionem
je dlouhý jak náš dům to je pohled tak sem ráno fotila z okna
reklamu na ..kofolu,, a cestu jak sem šla nakoupit
už straším od půl7 všichni tady spí ,,,já už měla v 8 polívku
k obědu děláme vepřové s bramborovým knedlíkem a zelím...
opět zase perlím omylem sem si vypnula plotýnku s knedlíky  a
tak pořád do nich šťouchám a zasmážka na zelí prskala než sem si
uvědomila že sem to vypnula obráceně ,,,no dopadlo to dobře ...
taky sem vytáhla tátu k volbám asi po 20letech sem šla ...
čekám na něj ...ještě tady mám kafíčko jéžiš tak si ho vypiješ pak
já potřebuji ještě na záchod a to už sem ho měla dost ....došli jsme tam
 a jestli to pomůže našim dětem tak to opravdu si nejsem  jistá :((((
a večer byla krásná duha ..to byla asi na více místech v republice tak sem
se půl hodiny kochala....ještě včera mě opět vyhnal déšť takže mám
ostříhaný jen jeden plot dneska musím dodělat,,,, se už z toho počasí picnu...fakt


ale trochu to je znát ... 




to koukám z prvního patra..jen pro představu








malá Štěpánka 2roky,,kouká na velký auto





1 komentář:

Jiruska řekl(a)...

Jani, paráda... ta duha je naprosto úžasná!