Naše Jestřebí

úterý 18. května 2010

43.den maluji koupelnu

17.května 2010pondělí
Jak sem si řekla že se pustím do
malování koupelny tak sem to splnila
hned ráno jsem jela nakoupit
potřebné doplňky do OBI ,
no nějak nadšená sem nebyla ale
přesto něco vezu ještě sem se
stavila pro proutěné koše v Andy
mám ...už jsem měla předem vybráno
tak tady to šlo hladce  a hurá  domů
po kafíčku jsem zalezla  do koupelny
a s úklidem jsem skončila v 18 hod
já ve vaně protože jsem byla i já
celá od barvy ,,,původně jsem myslela že dám
nějakou barvu .já totiž barvy miluji ale nakonec
jsem jen použila bílou...dnes tam musím pověsit
závěs na okno ten teprv musím ušít ..dneska už tam je prádlo takže to kouzlo
je pryč ,ale venku je ošklivo a já ho nemám kam dávat ...
.... novou koupelnu z toho neudělám ,
mám pouze některé vychytávky už není vidět
bojler,nemám na špinavé prádlo umělohmotný koš,
ale z proutí ,,,jeden sušák sem nahradila mini na
radiator... a co tam mám skříňku na vše ostatní
včetně ručníků což mi tam předtím chybělo...
ve finále to musí zatím stačit ,,,na novou
koupelnu jsi budu muset počkat ,,,radši bych
chtěla kuchyň na tu přijde řada ...teď se bude¨
dělat ložnice.... a snad byt dáme do hromady
pořád nějaké úpravy ... člověk je stále s něčím
nespokojen....důkaz:

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani nádherná dokumentační.