Naše Jestřebí

čtvrtek 13. května 2010

39.den ten den utekl???

13.května2010 čtvrtek
Dnešní den od rána lítáme se Sábou ,
ráno zjistila že nejde do školy tak se lekla
že zaspala nezaspala jen jedem na přeočkování
žloutenky tak sem jí neděsila je po těch odběrech
z Prahy vyděšená snad ze všeho ,takže řev a od rána sem
jí měla plný zuby ..u doktora to proběhlo v pohodě
doma dělala divadlo a tam byla fakt skvělá ...při vyjíždění
z parkoviště mě jedna dobrá dušička pustila na silnici
a druhá dušička z vedlejšího pruhu mě málem sejmula
no takhle vyděšený výraz sem dlouho neměla ,prakticky se nic
nestalo já sem zastavila ale bylo to dost o fous ... a to nás
čekal nákup v kauflandu a ještě sem musela k mojí mamce ...
když to zkrátím tak 12,30 jsme byly doma ...hotová  ...
jo a něco k fotce ,,,, zítra budu dělat Sabině čístku v pokoji
už se přes ty její plyšáky nedá projít nikam nic položit
dostala pěkný koš na hračky tak  ho hned využijem..
to se dáma bude divit až přijde ze školy...a ta žirafa
tak to je na pohled jednoduchý z jedné strany je abeceda
a na druhé číslovky ...přišla sem k tomu když to bylo
 rozházený myslela sem si že je to raz dva ...jo možná pro Sábu
já sem nad tím strávila možná necelou hodinu a ještě těch poznámek ,,,
teď když to vidím složený tak si říkám to je tááák jednoduchý,,,

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Máme žirafku doma, když se skládá podle abecedy nebo podle číslic, je to natenšup.

Janina64 řekl(a)...

no to je jednoduchý ,,,určo sem to hodinu neskládala ale zdálo si mi to nekonečný...