Naše Jestřebí

čtvrtek 20. května 2010

46.den huráá do kina

20.května 2010čtvrtek
dneska hned ráno mi volali
že mi doručí balíček ...tak na to
se těším přijedou až odpoledne ..
mám tam nějaký doplňky do chodby ,ale
nejdříve mě čeká malování  a ještě
musím přitáhnout
z OBI botník ...u nás je pořád
bot to je hrůza a to už jeden kluk
bydlí ve svém ,,,ale zase ta malá
cácorka ta jich má ze všech  nejvíc...
pro ní vyčlením jeden  plastový /sice plast nemusím/
ale pro ní je praktický hodím to pod sprchu a je to ...
jak jí znám je schopná tam dát gumáky ne jen z hlínou,
ale i s žížalou....  no a když vše bude dobře probíhat
tak konečně dneska vyrazím  na 20hod... do kina
už to přidávají po 3 a já pořád sem se nemohla vypravit
je to ten nový český film ŽENY V POKUŠENÍ....
ještě nevím jestli pojedu sama nebo jestli se přidá
manžel ten mi rovnou řekl že se mu nechce a že tady bude
se Sabinkou ...toleruji ale kino nevzdám jedu sama ...klidně...
foto dodám později ...ještě nemám co vyfotit ..teprv začínáme....

Žádné komentáře: