Naše Jestřebí

sobota 22. května 2010

48.den v lese

25,května2010 sobota
dnešní den pro mě začal šílenou
bolestí hlavy a vydrželo mi to až do večera ,
přesto sobota byla pěkná ráno jsme jeli nakoupit
do hospodářských potřeb pro krmivo pro zvířátka,
jednou jsme vynechali nákupy ,,, pracovali jsme na
zahradě zasadili do skleníku papriky já sem si
natrhala čerstvý kopr takže místo řízků
byla koprová ...tu já můžu  a řízky budou v neděli..
a nakonec mě táta vytáhl do lesa  moc se mi nechtělo
ale jeho provokace ..ale velký krmelec ještě nemáš
vyfocený ,,,no to nemám a tak mě ukecal a nelituji
bylo tam krásně Sabina si s Besinkou zaběhala já fotila
a úplně sem zapomněla že mě bolí hlava ...néé  bolí ale je
to lepší ...asi nějaký divný tlak před bouřkou ...více fotek tady



¨









1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Procházka se vyplatila.Krásné záběry.