Naše Jestřebí

úterý 25. května 2010

51.den to počasí

25,května 2010 úterý
to počasí je strašný
včera pořád dokola
se vracela bouřka já se bojím
tak sem ani moc nefotila ...jinak
dneska musím připravit pro švagrovou
dárek zítra má 60  tak jsem pozvaná
na oběd .... Sabinka jede na výlet ze
školou do Děčína do ZOO ,,taky mám strach
ohledně toho počasí ,,dneska sem nějak divná
potřebovala sem si spoustu věcí  zařídit a
nejsem schopná se vykopnout z baráku
pak zase budu honit vše najednou ale nakoupit
musím to jediný pojedu asi do Doks tam je ještě
klid ještě není sezona tak nakupování v poklidu ...
dnešní fotky  ,,,včerejší mraky,jeden príma dárek
já mám takový dárky ráda  ,,, a něco ze skalky




tady ty kamínky ..to rozbila Sába ze skalky ,,,trdlo










a mám radost Aprilmouse má krásnou tapetu
hned sem si jí sem šoupla ,,,no není krásná
já vím mám tam plno na ploše ,,,když mě to chytne tak si udělám i pořádek::(((

Žádné komentáře: