Naše Jestřebí

středa 12. května 2010

38.den první produkt ze zahrady

12.května2010 středa
Včera večer pěkně pršelo měla sem
strach aby moje celodenní snažení neodplulo
to co jsem zasadila a vypadá to dobře a právě sem
si všimla že už je velká petrželka a libeček
tak sem si to ostříhala a dnešní den krájím ,mrazím,suším
měla sem jed do kina ale opět to nevyšlo ale ještě to
dávají okolo 20tak to už prostě pojedu ...
jedno foto bude malý David začal malovat na cestu
sluníčko tak sem mu to pochválila a samo vyfotila ...
ještě máme před barákem dřevo a to mě taky nedalo ...
těch blbinek mám hodně a tak ani nevím co by
třeba z toho někoho zaujalo ...zrovna sem si říkala že sem
si vybrala asi špatný rok jsem teď hrozná nikam se mi
nechce tam kam může Sába sama tak jde a já se ničeho
nějak  neúčastním... je to škoda  určitě by to bylo
pestřejší a veselejší ...ale já se někam propadám a hlavně
si hodně připouštím depky,,, a to je chyba nevím nevím co na to?
že by fotit?????


 



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani každý rok je nějaký.A nezáleží na tom jestli se ti někam chce nebo ne.Já chodím jen do práce a z práce ale na focení si vždy něco najdu.A to si kolikrát myslím že zítra už nebude co fotit. A zase něco vymyslím.A depky pošli k sousedům ty nejsou dobré.