Naše Jestřebí

pondělí 10. května 2010

35.den cestuji na trhy

9.května2010 neděle
Ráno jsme se domluvili že jedem
na trhy do ŘEDHOŠTĚ.
Sába se připravila že pojede taky a na první
křižovatce si to rozmyslila a že bude čekat
u naší známý tak já sem naopak byla
ráda že se o ni nemusím starat ono není o  co
stát všude se cpou lidi a já si nakupuji radši bez ní
před vesnicí sem schovala foťák takže žádný
bazar a prodejci na fotkách neuvidíte ...jen
cestou  protože mě táta neukecal abych řídila já sem jela
minule tak teď byla řada na něj tak já sem si fotila
tu krásnou přírodu ...no lépe by bylo kdybych to nefotila za
jízdy ale to bohužel mi nebylo umožněno tak je to přes špinavé
sklo a za jízdy ,,tak ta kvalita není .,...bohužel ale stejně
mě to neodradilo....
po návratu domů nás čekal oběd náš mladej vařil
jak sem včera říkala že bude králík tak byl naložený
v pivu a Pepča to dodělal a jak nám chutnalo hlavně
když sem to nemusela dělat já ... recept byl v blesku
s názvem KRÁLÍK PEČENÝ NA PIVU----------












Žádné komentáře: