Naše Jestřebí

úterý 1. června 2010

58. úřady

1,června2010 úterý
dnešní den je hlavně dětiček
Sába přijela ze školy spokojená prý měly jen
dvě hodiny a pak jsi hrály u nás dětský den
bude v sobotu 5.června bylo to posunuto
protože tento víkend byli volby ...
jo Sábě nešla OPUS karta na autobus,
tak sem jí vzala na ČSAD a kartu musím
reklamovat no teď 3neděle do konce to mám
fakt radost ale potřebuje ji ještě 2roky takže
jí budu muset zprovoznit ,,,
hurááá konečně sem se dokopala
a dala sem si žádost na výměnu řidičáku ,,,protože ho
bohužel mám do konce roku a už v loni mě na to policejní
kontrola upozorňovala že mi bude končit ,,jojo já vím mám na to
rok jsem machrovala a už je červen a já teprv teď sem byla
podat žádost...budu ho mít za 3neděle ,,,a při té příležitosti
jsem byla i  na výměnu pasu byla sem docela překvapená
jak se to teď dělá zavřená v boxu ,,,vše si dělají sami
fotí otisky podpisy ...no sice sem si tam nechala zapsat Sábu
ale to bude platit do roku 2012 tak mě to čeká ještě se Sábou
rozdíl že jí zaplatím 100kč a já platila 600kč ...dnes sem si
užila hlavně sem neměla kde zaparkovat takže sem parkovala
pomalu někde na sídlišti ale vyplatilo se mi to jít pěšky,
protože na těch přecpaných parkovišti kdo stál mimo tak
dostal botičku ,,,, což by mě asi taky čekalo ještě
že sem byla duchapřítomná a zajela sem fakt dál....
dnešní foto mám okno u ségry ,protože sem si tam
jela dát kafe a jedna pro zasmání ,prostě mě posral
pták neměla sem mokrý ubrousky tak sem si to utřela suchým
,,,samo že ségru to mohlo strhat ,,,já sem ani neměla sílu nadávat
to jsem ale nefotila já totiž nebyla schopná vyhrabat
z tašky foťák,,,,,  opravdu suprr den....
ségra hlídá anduláka..Pepu,,






tahle se mi moc nepovedla ,ale nefotila 
sem jich tolik tak jí sem dávám   mě se líbila barva .. 
jojo není na panelákové okno...

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani když jsi "posraná" měla bys mít štěstí ne?Tak ptákovi poděkuj myslel to s tebou dobře:)