Naše Jestřebí

středa 2. června 2010

59,den nemám náladu

2,června 2010 středa
dnešní den tady opět 10stupňů
zase topíme ,ráno jsem jela
jen na otočku reklamovat
tu kartu v obchodu
měli dortíky a jak sem byla zmrzlá
tak sem se fakt těšila na kafíčko a
dala jsem si dva dortíky ,,než
sem přijela tak sem navštívila
bývalou prodejnu kde jsem taky
začínala ,,,pokochola sem se barvičkami
vzala sem si vzorníček budu vybírat barvu
do ložnice ještě nevím ale půjdu do okru
nábytek bude do červena tak to se bude hodit...
zítra máme rodičák vůbec se mi tam nechce
ani né kvůli chování ale Sabina ta teď plave
v matematice to u nikoho tady neznám je
jediná která je tak trochu mimo ,,, no snad se
z toho vyhrabe odpoledne jsme dělaly spolu
takový test jsou tam výborný pracovní listy
už sem si jich vytiskla spousty mám přípravu
na prázdniny ... www,rvp.cz




je to fakt jednoduchý:brambory nakrájíme
na měsíčky dáme do pekáčku ,posypeme kmínem,
sladkou paprikou,sůl,pepř ,česnek,já dala i petrželku
kdo má rád sýr/třeba plísňový /
poklademe slaninou,zakápneme olejem nebo sádlem 
a zapečeme 45minut /ochutnáme bramboru aby byly upečený/
přílohu cokoliv zelný salát,řepu...já měla kysané zelí 
s cibulkou ,,,prostě cokoliv,,, dobrou chuť 


vzorník podle toho budu vybírat




tak to jsme dělaly doma 
jedna ukázka to zase
bylo ,,facek,, směji se...

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Mňamky ty brambory vypadají lákavě.