Naše Jestřebí

čtvrtek 24. června 2010

81,den pro mě skoro infartový

24,června2010 čtvrtek
dnešní den od rána je fakt
jak to říká většina dětí ,,hustý,,
byla sem nakupovat ..šílený
ani sem si neuvědomila že je nějaká
akce což si budu pamatovat a
prostě v tu dobu nejezdit, já na
to nemám ,aby mi někdo
odstrkoval pořád košík ...no to sem
zase přijela  znechucená  jednak co jsem
chtěla tak v 9 hod nebylo...ale jdu od toho
nebudu se opět rozčilovat ..doma mě
taky nic moc nečekalo našla sem mrtvou slepici
což se stane ale pak sem pustila kuřátka
no a hned jedno zakousl Brit ,,tak ode mě
dostal ...a aby toho nebylo málo jela sem
pro Sabinu a ta mi říká že se jí
děti smějí jak vypadá na společný fotce
no když sem jí viděla tak sem měla dost na to že to
je zkušený fotograf tak já jako laik bych toto ani
 nepustila takže sem nadávala ,,protože mají říkat sýýýr a
Sabina je tam zkroucená zavřený oči ..no nemůžu to rozdýchat ...
opravdu bych ji švihla do koše   ,,,ale jsem
rozhodnutá že až pojedu do Lípy že se tam stavím
a panu fotografovi poděkuji že mi zkazil den ...
dále Sába se šprajcla a nechce letět prostě se bojí
a tak budu měnit zájezd do Italie autobusem se
mučit tolik hodin ..no prostě jí to nevysvětlím
fakt už nemám sílu.... jinak sem byla nakupovat
oblečení na dovču no to taky byla akce ... něco mám ale že bych jásala
to tedy ,,,, tak jinak na zítra máme snad vše připraveno
ráno jedem pro to vysvědčení ..už se fakt těším až
tu školu neuvidím já nevím já sem za ten rok spokojená
nebyla ...znechucená....jediný co se mi líbilo a co se povedlo
byla po dlouhý době  školní akademie ... je to smutný
ale to je můj pocit ..jinak rok strašnej ... Sába je naštěstí v  pohodě
i když to taky neměla jednoduchý ...a ještě jí čeká spousty vyšetření tak to
 zvládla a doufám že to zdravíčko se umoudří a nebude jí to ještě více stěžovat....
co dodat že sem si ulevila i když vám a tady ,,ale je mi líp ...

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani tos teda měla pernej den.Tak ať je zítřejší lepší.