Naše Jestřebí

úterý 8. června 2010

65,den u cesty

8,června2010 úterý
nálada se nelepší ráno Sabince nebylo
moc dobře přesto do školy šla ,ale
myslím si že dnes odpadne ten její
kašel no uvidíme já
pro ní dojedu po obědě aby si odpočinula
potřebuji aspoň do toho 15 aby vydržela
pak se uzavřou známky ...ale nemoc si nevybírá...
luční kvítí kolem cesty... nic mě nenadchlo
ani ty fotky ,,ale pokus bylo moc teplo
a já tady na sebe nadávám
protože sem snědla pytlík
bombónů,,, lékorky a je mi těžko
no nejsem ale telátko a nebo rovnou ta k....:)))takhle trpět...
 už bez komentáře na čem sem závislá:))))


2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Jéééééééééééééé máme stejnou závislost a ještě bych k tomu přidala špičku ☺

Štěpánka.Š řekl(a)...

Také sympatizuji s tvými závislostmi Jani...:-)
Malé princezně přeji, ať je brzy ok...
Jooo... a ty fotečky u mě na blogu - Ježíškova cesta - na Božím daru...a Klínovec..:-)
Bylo to moc fajn..:-)