Naše Jestřebí

středa 9. června 2010

66,den čekám

9,června2010 středa
každý den jezdím pro Sábu do školy
pak jí vozím do školky na oběd a čekám na ní
a jedem domů aby jsi odpočinula
a pak mohla být venku ,,,dneska je
opět strašný dusno takže se nedá ani
sedět venku ,,doma jsem si
převlíkla povlečení a udělala šopák
Pepča chce rybu tak tady dělám tresku
a dneska nic ...nedá se ... to teplo
je zase moc ubíjející ...hold já už nejsem
žádná mladice.... :))))
čekám v autě a fotím ....
jo a dneska sem objednala Pepčovi novou
postel do pokoje ,,,konečně se dočká ...z
ASKA futunová postel  
jenže ze zadu ve předu
mají krásnou zahradu ,ale já sem ten zadek z auta nevystrčila:)))


už kdy jsem si koupila do auta ty trička a teprv 
teď sem je tam dala ,,,já místo abych 
jsi koupila něco na sebe tak myslím i na moje autíčko
vzhledem že jezdíme oba tak to taky vypadá ..
já si ho umyji vysaji a pod,,a tatínek jen jezdí a 
doplňuje nádrž ,,to je taky dobrý néé?
 
neumím se fotit ,to je strašný


já si zpívám v autě ...


po kom asi dělá ty držtičky:((((




 

Žádné komentáře: