Naše Jestřebí

středa 23. června 2010

80,den jo srandičky to nám šlo!?

23,června 2010 středa
předposlední den před vysvědčením
Sába šla dneska už jen z malým baťůžkem
sportovní aktivity na hřišti a to mají
ještě zítra a v pátek hurrááá konec
jsem fakt nedočkavá ,ráno žádné stávání
a pospíchání na autobus ...to bude pohodička
dneska sem byla vyzvednou nový řidičák
tak už mám klid ...a četla sem kdo má
vydáno rok :

Řidičské průkazy vydané od 1.1.1994 do 31.12.2000 - lhůta pro výměnu -  do 31.12.2010.
Řidičské průkazy vydané od 1.1.2001 do 30.04.2004 - lhůta pro výměnu -  do 31.12.2013.

pas mám taky ale protože tam budu mít zapsanou
Sábu tak jsem ho tam musela nechat a vyzvednout 
v pondělí...a bude klid....
tak dnešní foto mám ze zahrady ,a to rajče bylo 
na mě narafičené...samo že sem nevěřila že už rostou 
je tam jen položené ...taková srandička od známého....


1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Ty jsi šikovná připoměla jsi mi že si také budu muset vyměnit řidičák.
A rajče je skvělé.