Naše Jestřebí

sobota 26. června 2010

83,den Stružnice

26,června 2010 sobota
dnešní ráno bylo pro mě
v 5hodin sem byla už vzhůru
v 6hodin stával táta do práce
v 7hodin jsem měla uvařenou
polívku a vypráno ,,,bylo ráno krásně
tak mě to nějak bavilo samo že
i Sába stávala v půl7 jen kdyby
šla do školy tak jí budu tahat
z postele,,,brzy sem si uvařila
takže už se čekalo až přijede
táta z práce protože já odjíždím
ke své známé na zahradu a protože
jsem musela vytrhnout Sábu z hraní
s Davidem a musela se mnou tak mi to
to dávala patřičně najevo a každou
chvilku se mě ptala kdy pojedem domů
ani jí nezaujaly slavnosti byly hned vedle zahrady
tak občas jsme vyšli se podívat co se
právě děje ,,,takže jsem viděla fontánu
na skladbu Má vlast...bylo to hezké
a ještě mě zaujal balon ...a poslední
bylo západ slunce a přijeli jsme domů
20,30hod... nakonec tam Sabina ještě
upadla a parádně si odřela koleno..
no ani neměla sílu zabrečet ...hned sem
jí řekla že je potrestaná za to jak mě prudila...
celou cestu za námi jela dopravka policie
tak se mi moc dobře nejelo a dojeli až do naší
vesnice včas sem si všimla že tam na křižovatce blikají
auta tak sem ještě stihla odbočit přes vesnici
tahle naše křižovatka je strašná hlavní tah na Prahu
a na Mladou Boleslav ,,,od nás na Liberec a Litoměřice
,,křižovatka hrůzy ,, věčně tady stojí policie
ale podle mě ta statistika nehod je tady alarmující,,,,
                                            západ slunce ve Stružnici u České Lípy
na chatě to nás vyfotila Sába


slavnosti..podle hudby..Má vlast



ještě jsme stihli na závěr opékat...
součást těch slavností / hasili hořící auto/toto tam zůstalo
 

Žádné komentáře: