Naše Jestřebí

čtvrtek 17. června 2010

74,den koprová z pravé svíčkové

17,června2010 čtvrtek
tento týden je táta nějak pořád
nastydlý a jezdí domů
na obědy ,,jo nějak mi to
nevadí je doma i Pepča tak se
vždy něco vaří ...ale pravidlem to není
tak nám vyndal masíčko z mrazáku
 že budu dělat koprovku ještě jednou
když je kopr na zahradě a pěkný
táta se spletl a vyndal to nejlepší maso na
svíčkovou tak z jednoho kusu opravdu
byla koprová/já dělám s vajíčkem a bramborem/
 ...výborná  ... a taky přírodní
se sýrem na zelenině s rýží...aby  to masíčko
nepřišlo nazmar jen koprovce,,, no a stejně je to
pro nás .... dneska sem dostala Oriflane...
koupila sem si takový gel na ruce a upoutala mě tam
 vzduchová bublina ... a jako dárek mám tašku  ..ta
se mě opravdu líbí a vemu si jí na dovolenou ....
Sabinka přitáhla plno věcí ze školy tak ¨
dneska už sem to vyčistila /kufřík/ vyházela co
se nedalo použít a můžu plnit do 2třídy ,to je strašný
a když táta odjel Besinka koukala a já sem chvilku
seděla a koukala na nebe jak letadla dělají
čáry a hned sem si vybavila že tam budu taky sedět
už mě berou depky a ještě nevím kdy poletíme?
určitě vím že to nebude do konce června  jelikož¨
chci mít tu Prahu se Sábou za sebou ...ať taky
už něco víme....











Žádné komentáře: