Naše Jestřebí

neděle 27. června 2010

84,den borůvky

27,června2010 neděle
od rána zpracovávám a ochutnávám
borůvky tady máme dobrý ...
ale já na ně nechodím
každý rok si je koupím od
známé a letos je musím
obzvlášť pochválit byly
krásné čisté bez smítka takže
mě moc práce nedalo je
přebrat...zadělala sem na knedlíky
recept tady kynuté ovocné knedlíky
a ještě koláč jsem hned upekla a
přiznám se že knedlíky chuťově dobrý,
ale tvar nic moc tak sem si zase vynadala
a rodině že kynutý už néé ale tvarový ..
hned by bylo odpovězeno že vařením
se to naučím... vaření není moje hoby,,,
aspoň že ten koláč je vzhledově dobrý
a recept na něj tady 
jinak počasí moc pěkné od ráno sluníčko,
táta stříkal brambory traktorem samo že
na poli a po obědě jeli balíkovat seno ...
jo u nás o sezoní práce není nouze
ještě že mě do toho nějak nezapojují...



2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Teda koláč bych si dala hned.

Štěpánka.Š řekl(a)...

Jani.... jestli je tak dobrý, jak krásný je fotce..... jůůůů... to se s tebou mají....!!!