Naše Jestřebí

úterý 29. června 2010

86,den v Motole v Praze

29,června 2010 úterý
na dnešní den sem se těšila i netěšila
věděla sem že to bude náročný protože
z domova odjíždíme ráno v 9hod 
a domů jsme se vrátili v půl 5 /16,30/
Sabinka byla na vyšetření statečná
ale sem ráda že to máme za sebou 
fakt jsem ještě teď unavená 
ráno na nás čekal vzkaz na dveřích 
že CF je z technických  důvodů
přestěhovaná ,,,a když sem konečně našla 
sestřičku tak mě nemohla najít kartu
ani mi naznačit jak to vypadá ,takže 
mám ráno zavolat ,,,no tak to jsem na to zvědavá 
jo a do Prahy přímo do nemocnice jsme dorazili
v 11hod ..první vyšetření máme na ORL 12,30
to jsem si naivně myslela ,,,jelikož byl nedostatek lékařů
na řadu šla ve 14 hod a to máme ještě vyšetření řasinek14,30
takže z Motola pryč v 15hod.... 1,5hod cesta ,,,
hned na naší křižovatce byla dopravní nehoda 
už sem o tom psala je to tady fakt skoro na denním pořádku
a ještě ke všemu to byla moje známá auto má 
dost nabouraný a jí odvezli do nemocnice ...držím 
palečky ať se z toho nic nevyklube,,, já tu naší křižovatku 
tak nemám ráda je to hlavní tah na Prahu a MB ,,, 
ani sem moc nefotila ,,jen pár fotek a Sába si koupila
nové korálky,,,, tak zapozovala...        tady vyrážíme to je ještě úsměv....


jen všude čučím na dveře../omlouvám za přepal/
jiný dveře nemám :)))


jedno panorama z auta/to jsou solární panely/




cesta domů....




Žádné komentáře: