Naše Jestřebí

neděle 6. června 2010

62,den kuřátka

5,června 2010 sobota
opravdu se počasí vyvedlo celý
den krásně sluníčko hřálo 27stupňů
nádherný den ,,,ráno táta odjel kolem6
hodiny pro kuřátka ,protože naší kvočně se nevylíhly
nevíme proč zřejmě zastydly ,,, tak že jí je koupí
no a já měla na celý den o zábavu postaráno
Sabina se toho chytla a opravdu se jim
věnovala jako ta kvočna ...ani jí nevadilo
že byla posraná ,,,no a to vypere pračka???
táta s klukama odjel skoro na celý den na dřevo
já sem si uvařila a protože byl i dětský den
tak sem Sábu přemluvila ...řev nechtěla jít
já nebudu 7letou kozu přemlouvat aby šla
skoro to měla vedle baráku si zablbnout
k dětem... takže skončila na zahradě a představila
mi její taneček který si složila sama ...já
sem si konečně dodělala zahradu ještě mě čeká
skleník, ale to až se ochladí ... a proto mě zase nenechal
v klidu čmelák ,ale nic moc ,,,je prostě rychlejší:)))
ještě večer v 21 hodin  bylo nádherně teplo 19 stupňů
ani se nám nechtělo domů ...proto sem už pc nezapínala
a v 22 hod se tady spinkalo....

to bylo probuzení ...kuřátka....



pepina na balkoně a co si povídají to nevím



                                                                                    

Žádné komentáře: