Naše Jestřebí

pondělí 1. listopadu 2010

211,den to byl zase den

1,listopadu 2010 pondělí
je krásný datum a to má
moje neteř narozeniny ...
tak Kamčo vše nej,,,,,
já sem od rána lítala jak
prdlá mamce pro léky
já sem byla u obvodní
stí sem počítala že mě pošle
na ORL pan doktor mě důkladně
prohlídl a poslal mě dál
zítra razím do Mladé Boleslavi
na ORL toho sem se bála
ale pro klid  to vydržím....
hlava mě třeštila paní doktorka
mě napsala kapky ale protože se bojím
zítřka tak sem stejně nervozní ...ale je
fakt že se mi ulevilo....
Sabinka si opravila páteční písemku
tak sem ráda že snaha se vyplatila a učení
pomohlo ...ona po nemoci se
vždy špatně zapojuje .... odpoledne
šla popřát malé Štěpánce k včerejšímu svátku
malá je taky nemocná a tak se vidíme málo
to je strašný pořád se něco děje
a aby toho nabylo málo
tak malý Filípek zůstal v nemocnici
má průjem a teploty a chudinka ztratil na váze
tak musí být na kapačkách ..prdelka malá
moc na něj myslíme ať hlavně příjdou
na to co mu je ...
ráno sem jela se Sábou autobusem
ta šla do školy a já pro auto a cestou sem
si vyfotila ráno východ slunce je to v foceno
v Provodíne u vlakového nádraží Jestřebí...
to je zastávka Jestřebí a je to v Provodíně
no to nebudu rozebírat....
a tuhle šálku dostala ŠTĚPA 
 od nás ,,,,
tak a dnes nic už nemám  nemám 
nemám náladu na nic  a tak ani na focení...
zítra uvidíme ...

Žádné komentáře: