Naše Jestřebí

úterý 23. listopadu 2010

233,den a máme lístky na lední revue

23,listopadu 2010úterý
ještě se vrátím ke včerejšku....
já sem zapomněla že mám tělocvik
přijela sem od mamky vrhla sem se na úkoly
se Sábou a pak v klídku sem si štrikovala
v křesle a v půl 8 sem si uvědomila
že mám od 19hod,tělocvik...no nic
zase za týden.......
tatínek nám včera přinesl lístky ...
sice to je až v prosinci ale protože
sem nikdy takový vystoupení neviděla
tak se těším ,,,doufám že se těší i Sába
hlavně jedu sní že.....
a na co náhled máte tady ...TESLA ARENA V PRAZE
tohle je ten program

náš výhled na led,,,, kde budem sedět....
                                                       jinak mám huráá doma kalendáře
tak babičky mají dárek k vánocům...
a dnešní foto mám 
opravdu sem to nikdy takhle nevařila 
já znám jen sladkou rýži ale tohle fakt
nemá chybu já totiž si kupuji 
mléčný rýže ..a tento recept mám od čarodějky ,,na 
bábinetí kuchařce..odkaz tady



Žádné komentáře: