Naše Jestřebí

středa 3. listopadu 2010

213,den trochu sem se uklidnila

3,listopadu 2010středa
po včerejšku sem dnešní
den strávila v domácích pracích
včetně praní žehlení vytírání vysávání
venku to bylo takový střídavý sice zima
nebyla ale sluníčko se nemohlo
protrhnout za oparem...
zítra jedem všichni k zubaři
tak to už zase nebudu v klidu
spát ...no ale nedá se nic dělat
vyprala sem si novou bundu
a vypadá dobře ,,,je ale teplá
tak jí ani ještě nebudu nosit
Sabině sem začla taky dávat slabší
je fakt nad 10stupňů i víc  a to je nejhorší
na bacily ,,se nám tady pěkně hemží ...
malej Ondra má neštovice  to ještě Sába
taky neměla.... jinak sem si venku pěkně
pohrabala ...a čtu tady že se žene vítr ...
no tak to nebude pak zase ani znát ...
dnešní foto mám  foceno z okna  ...
okolo nás se všude pracuje ,,,tak
tyhle dělají novou fasádu ,,mě se líbí
já mám ráda syté barvy....tohle je zadek baráku....
bez přiblížení
nová bunda ,,/to není moje fotka/

1 komentář:

Katka řekl(a)...

Pěkná bunda!!!
Taky zase chodím ve fleecovkách. Včera jsem vytáhla i čepici, protože byl děsný vichr a venku jsem zjistila, že je venku sice větrno, ale teplo... No aspoň jsem nebyla moc rozcuchaná :-D :-D
K.