Naše Jestřebí

pátek 5. listopadu 2010

215,den pátek

5,listopadu 2010pátek
od rána sem se těšila jak
si doma vyperu uklidím a uvařím
venku neuvěřitelných 14stupnů
...tak co  z toho mám
jen mi volala mamka že jí není dobře
tak bych jí měla doje nakoupit
ale dnes nemám jak až odpoledne
auta tady nejsou ,,,,
už ráno sem měla brzy oběd
pekla sem poslední naše
sklizené papriky ,,,a konečně
sem doběhla natrhat ven jablíčka
a upekla jablkový koláč ...
vypadalo to lákavě a je i dobrý
já sem si do toho ještě  přidala
švestková povidla a skořicový cukr
recept je tady  a jinak inspirace tady 
a dokonce sem ho našla i tady ....mmb
Sába přijede v půl 3 má flétnu
ta už se těšila že je pátek ..tak sem zvědavá
kolik dostane úkolů denně děláme 2-3 někdy i víc
zatáhlo se a trochu prší sem musela sebrat prádlo
to mě fakt štve,,,,
ostatní fotky s přípravou dám na blog
a takhle kouká náš papušek
když mu přikryju klec tak 
řve až to píchá v uchu ,,,ten je chytrej
prostě si tam vykousal díru ,,to mě fakt dostal...
kuk...mě nedostanete...


1 komentář:

Katka řekl(a)...

Koláč vypadá chutně i podle fotky :-) :-)
A papoušek je koumák :-D :-D
K.