Naše Jestřebí

pondělí 22. listopadu 2010

232,den změna termínu

22,listopadu 2010 pondělí
ráno jsme odvezli Sábu
do školy a pak frčeli směr MB
na ambulanci ORL kde mám
domluvenou na leden operaci
ale musela sem změnit termín,,,,
to byl dnešní důvod návštěvy ambulance
jo a je to posunutý...mám strach
a co bude doma ...
no prostě je to až v lednu ale stejně
mě to starší už teď ...s mojí povahou
myslela sem si naivně že někam
dokoupíme dárky ale bohužel
byla sem ráda že sem nakoupila v kaufu
a pryč...doma Pepča uvařil oběd
jede na odpolední tak nelenil..
dnes mi ušetřil práci .....čekám až přijede
Sába to víte že tady ten její bordýlek
zůstal já ani na to nemám pomyšlení
abych to uklízela ...ještě musím za mamkou
sice je z nemocnice doma  ale je tam
sama a její pořád zima ...tak se tam
pojedu na ní podívat .....jo byla tam ségry a tak jí uvařili...
dopletla sem návleky a pletu na těch
dřevěných ,,tak sem na to zvědavá...
fuj teď sem dostal sms  od Pepči
před nimi se stala ošklivá bouračka ,,,
ježiš ještě že to nejsou kluci, to už by
byla poslední kapka.....

Situace: Od 22.11.2010 13:13 do 15:13 na silnici 38 u obce Bělá pod Bezdězem okres Mladá Boleslav; křižovatka s ul. Mělnická - nehoda nákladního vozidla; 3 havarovaná vozidla; uzavřeno, probíhají záchranné a vyprošťovací práce; - 2 OA x NA se zraněním, na místě RZS, HZS a PČR. Na místě přistává vrtulník.
Zdroj: Policie   více tady


jedna fotka je to v Mladé Boleslavi u Kaufu,,,
tady je Besa jak na mě vrčí ,když má novou 
žvýkací kost ,,potvora,,,jak je v křeči...
malá ukázka..jak vrčí,,,je to nekvalitní já to
 s tím videem neumím moc...



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Tak video se mi moc líbí a to by mě zajímalo jak ho vkládáš.