Naše Jestřebí

pondělí 8. listopadu 2010

218,den to mě fakt pobavilo DEN D

8,listopadu 2010 pondělí
dnešní den sem byla
konečně sama Pepča měl
ranní tak sem uklidila pokoj
ale protože u sousedů nešla kanalizace
tak mě táta radši upozornil abych
moc nepouštěla vodu do odpadu
no to je upozornění takže
sem ani nezapla pračku
radši ani nádobí ta to mě vše teď
čeká ,,,a to sem pustila Sábu do 16 ven
pak má opět asi 4 úkoly ..to je taky
věc... a já bych chtěla jít cvičit snad
se vykopnu ,,,teď sem 2x nebyla měla sem antibiotika
tak sem to nechtěla pokoušet když mi nezabírají...
jo a ten letáček den D jsem si dnes vzala na poště
já ročník 64 a tři děti ...no pěkná
vyhlídka už se fakt těším,,,,,,strašný...
/u sousedů/ fotila z okna ....

letáček z pošty ...mě fakt dostal...
i když sem to už věděla ...co nás čeká


1 komentář:

Katka řekl(a)...

Hele Jani, pořád půjdeš dřív, jak já... ;-) ;-) :-) A to tedy doufám, že než se dožiju důchodu, že mi ho o pár let zase nezvednou...
K.