Naše Jestřebí

pondělí 29. listopadu 2010

239,den divočák

29,listopadu 2010 pondělí
opravdu je po idylce od rána
tady sněží děti budou mít radost
ale ty silnice já sem celý den
na trní až se začnout sjíždět
chlapi z práce jen pořád
slyším houkat na křižovatce
záchranky jak je holo prázdno
tak se to tady strašně rozléhá ,
ráno po prvé Sabina
do školy punčochy to zase bylo
už se těším až dorazí domu
a bude nadávat jak jí vše vadilo
ale jak jí oblékat dojíždí
a venku když stojí tak je zmrzlá
fakt už nevím ,,,dneska budem
hledat nějaké řešení.....
dneska sem slíbila že udělám ¨
domácí nudle a pořádnou polívku
včera jsme měli omáčku z králíka
tak tady zůstalo ještě na polívku
trochu sem zlikvidovala prádlo
žehlení,,,a ještě potřebuji spravovat
u stroje ale na to musí mít náladu..
a vytírat chodbu se mi moc nechce
zase ten sníh se nosí do vnitř a pořád
dokola ...mokro a černo....
dnešní foto mám hlavu divočáka
táta dostal od strejce /myslivce/
hlavu on jí vaří pro našeho Brita
pak stím tady zápasí on a kočky
jen chudinka Besa na to nemůže
ode mně má zákaz to by vypadala..,.
těch fotek mám několik ,ale nějak
to nevydá vábně je to od krve
tak jen jednu,,,,,,

Žádné komentáře: