Naše Jestřebí

středa 10. listopadu 2010

220,den škubání bažantů

10,listopadu 2010 středa
Sabina ač je plná rýmy a kašle
tak sem jí poslal do školy začínají
psát písemky a mají z matematiky
tak doufám že to zítra ještě vydrží ...
vaříme čajíčky ..jitrocelový sirup
tak doufám že se to nějak
nerozjede ...
já sem včera začla mít bolesti
u nohy u palce protrpěla sem včera
a celou noc a dnes sem
zjistila že to je u nehtu a pěkně
mi to hnisá ,,,,tak jestli to nebude
ustupovat tak mě čeká návštěva lékaře
už toho mám fakt dost nestačí
Sába a ještě na mě se to žene
a to sem si myslela že já vše vydržím
a prd je fakt co se na mě žene letos sem
neměla co mám Sábu sem nemarodila až letos
to začlo a pořád nějak se z toho nemůžu vyhrabat
je fakt že to je psychicky nějak nezvládám
věčně řešit Sáby zdravotní stav...moje mamka
mě taky pořád hrozí že umře v březnu jí bude80
ale jinak je zdravá nikdy nebyla na žádné operaci
má pouze stařecké nemoci ,,,slabou cukrovku
atd... fakt nic ohrožující na životě....a prostě
mě bude strašit ....a jak se říká malé děti malé starosti
velké děti velké starosti ...kluci mi taky dávaj
a pak já mám být silná ...nejde ...to
dnešní fotka  tátovi jsem slíbila že mu pomůžu
oškubat bažanty tak sem slib dodržela
ostatní je na nich.....

2 komentáře:

Katka řekl(a)...

Koukám, že bažanti budou na pivu... ;-) ;-) ;-) :-D :-D
K.

Janina64 řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.