Naše Jestřebí

středa 24. listopadu 2010

234,den dopis pro ježíška

24,listopadu 2010 středa
včera mě dojala Sába
já sem jí jednou řekla
ať ani nepíše dopis pro Ježíška
že zlobí a stejně jí nic nedonese to
co si přeje....tak to vzala fakt vážně
ale včera nevydržela  a jeden dopis napsala
nechtěla nám ho ani ukázat držela si ho
hrdě na hrudi a usnula....
tak tady je ,,,,,

jinak táta je spokojený včera mu večer dovezli
sadbové brambory ,,tak má ježíška,,
dnešek ještě dopíšu ...máme rodičák
to tatínek okomentoval že měl být až 
po vánocích:-) 
tady mám rozcvičku v pletení
já to moc neumím ale zase mě to baví 
a to je asi podstatný já nejsem 
žádná pleteřka u nás umí ségra ta jo ,,,
Sába je spokojená ..taky od maminky to potěší že jo?:-)


1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jééééééééé dopis ježíškovi se mi moc líbí.A snad už u mě vše půjde jak má a nakouknu častěji.