Naše Jestřebí

sobota 27. listopadu 2010

237,den procházka

27,listopadu 2010 sobota
od rána bylo tady krásně
Pepča byl v práci
měl směnu na víc tak měl
přijed Zbyněk pomáhat tátovi
s úklidem sadb,brambor
tak sem uvařila a protože
naše morčátko má rádo
seno který máme u babičky
tak jsme se po obědě vydaly se Sábou
k babičce ,,,bylo krásně já sem se fakt
těšila ,,, tak dnešní foto máme z cesty,,,
tohle srdce bylo na mostě ...
Sába mě na něj upozornila a tak mám jeden
úlovek...
Sába zkoumá kaluž zamrzlou ,,to já sem se málem natáhla
a nejen jednou ,,,
ukecala sem jí aby jela s Aničkou
to její panenka ,,nedá na ní dopustit...
tady se mi líbí jak je pihatá,,,,
tady tu cestu mám ráda
ale v loni byla celá obklopená stromy
ty jsou letos fuč,,,ale máme 
novou silnici ,,,to je důležitý,,,asi jo...
zpátky jsme už zachytly západ 
je to směr Praha už kousek 
od našeho baráku,,,
náš barák /ze zadu/
a já 








1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Teda to srdce je nádherný.