Naše Jestřebí

pondělí 15. listopadu 2010

225,den už se zatahuje

15,listopadu 2010pondělí
od rána sem byla pryč
byla sem u mamky včera nevypadala
dobře zase její dietní chyba
tak jsi rozbouřila žlučník,,,
jela sem nakoupit už sem
to odkládala nějak se mi nikam nechce
jezdit ,,,a hlavně sama to je nakoupit
u kasy sama do auta sama doma vyndat sama
a tak konečně sem si za odměnu šla vybrat
boty ..no tak to už je asi hodně pozdě
to co se mi líbilo neměli v mojí velikosti
tak sem byla zklamaná vysoký jsem nezapla
přes lítko to jsem úplně na sebe naštvaná
nikdy sem tohle nepotřebovala řešit
a je to tady prostě mám 10kg na víc
a už se s tím pomalu 7 let smiřuji ...co mám Sábu,
ale boty sem si koupila v prosinci jedem
se Sábou na lední revue a podzimní boty
nechci a starý taky ne,,tak sem si sice koupila
ale úplně to moje představa není
ale na noze až tak špatně nevypadají ,,,
hold příští rok kupovat zimní už v srpnu....
Sabina byla  s Davidem před barákem
zase je chytlo malování ale křídy
už nemáme po létu jsme nekoupili tak
někde splašili omítku a malovaly
jo a taky mě včera vyfotila večer v křesle je to
hrozná fotka ,,ale aspoň vidíte jaký mám  pohodlíčko
Besinka namáčklá se roztahuje a já div nepadám z křesla....
to bylo asi 15,30 zataženo 
tma ...
jinak sem se vrátila z tělocviku 
trochu sem se protáhla i dokonce
půl hodiny byla ZUMBA...
tak a jdu do vany ...ale spát asi nééé
mě ten tělocvik nějak nabudí ,,přitom 
tam sem občas zívla no hrozný,,,



Žádné komentáře: