Naše Jestřebí

pátek 19. listopadu 2010

229,den dnes trochu líp

19,listopadu 2010 pátek
jo tak opět konečná před víkendem
Sába se těší jak bude lenošit zítra
jak je sobota tak to jí nemůžu
nahnat aby se převlíkla aby se šla umýt
no strašný většinou před obědem
stíhá...je zima tak jí nic a nikdo nehoní
ani ven tak proč by pospíchala
doma ...dneska od rána vykukuje
sluníčko sice byl jeden stupeň
ale je to příjemný než včerejší pršení
a mrholení ....byla sem utahaná
tak sem večer vytuhla
a dneska sem si vyprala trochu poklidila
ani nemám moc náladu na nějaké velké
uklízení ..příští týden se do všeho zase pustím
trochu větší úklid ,,,, včetně oken....
musím být doma sama ...odpoledne
se pojedu podívat na mamku do nemocnice
doufám že se jí ulevilo včera jí ledovali břicho
dnešní foto mám SALKO  původně sem si ho
koupila na řezy ,,,že vyzkouším
ale musela sem si ho koupit znovu
já ho totiš vypiju ,,,a na čem právě ujíždím
no fuj ,,,už si musím dát pozor právě na SALKU....:-)
nepeču ,protože nám nesnáší slepice vejce
to se mi ještě nestalo abych neměla vejce..
snad si budu muset koupit v životě sem nekupovala
vejce co žiji na vesnici a to můj celý život
tak máme svoje ,,,a je to tady no prostě nemáme
buď nenesou  nebo to tam chodí něco vybírat!!??
takže pečení odkládám,,,,
pamatujete si jak se pletli tyto šátky 
používali se dřevěné jehlice ,které mám v šuplíku
a já těchto šátků měla škálu barev 
a zase se to vrací tento je tak 30let starý
to měla mamka schovaný po mě a nosí
ho ona totiž jen tak nic nevyhodí..
to já zase dokážu vyházet skříň ...a pryč...
tak sem si ho půjčila a pokusím se 
znovu si připomenout jak se to pletlo:-)
dnešní venku prádlo takže foceno na šňůře...

Žádné komentáře: