Naše Jestřebí

pátek 12. listopadu 2010

222,den stříháme morče

12,listopadu 2010 pátek
od rána tady mám zase den
Sába je doma takže
bordel po celým barákem
teď kdyby k nám někdo přišel
tak by asi koukal ,,takže hned
jak dodělám jídlo chlapům
tak začne ,,, a já začnu řvát
dneska mi to fakt jde,,,,,
my už jsme po obědě
dělala jsem šišky s mákem,,,
a druhý chod je mužská záležitost
bažant na špeku,,,to já nemusím,,,
venku je krásně i když začalo
poprchávat tak sem letěla sebrat prádlo
a už zase svítí sluníčko ale to už jedno
taky sem si vyndala prádlo a co tam nevidím
jediná kapsička a tam byl zřejmě papírový kapesník
...no paráda půl hodiny sem klepala prádlo z balkonu,,,
to mám za to že mám blbou náladu....

dnešní oběd ...šišky s mákem .
víc fotek a postup dám na druhý blog....
Sabina se fakt nudí už máme 
úkoly co má dnes dělat tak jí to přejde



Žádné komentáře: