Naše Jestřebí

čtvrtek 11. listopadu 2010

221,den a je doma ticho

11,11,2010 čtvrtek
dneska sem si myslela
že všichni starší magickým
datem a je to tady ,,,,
doma máme ticho už
to tady dlouho vře...
dneska sem vytočená
řvala tady a po dlouhý
době poslala tátu někam....
a je klid sedíme tady nikdo
nemluví ,,já je nepotřebuji oni
hlavně potřebují mě...takže mě
to nerozhodí po 30letech
se to ani nedá ,,,Sabina je strašně
nastydlá psala dnes tu písemku
takže zítra zůstane doma
a bude se hezky kulírovat
má na to víkend protože v pondělí
píšou další tak snad se jí trochu uleví,,,
dnešní foto mám hrachovou polívku
šoupla sem jí do soutěže odkaz tady
protože sem hledala recept na bažanta
tak sem využila že sem opravdu
polívku vařila ...já nejsem soutěživá
ale občas něco zkusím,,,,:-)

Žádné komentáře: