Naše Jestřebí

neděle 31. října 2010

210.den konec týdne konec měsíce

31,října 2010 neděle
než se rozepíšu tak
popřeji ŠTĚPÁNCE
naší malé a taky znám několik velkých
a jedna je tady z 365 tak vše nej,,,holky..
ještě se mi to nestalo abych
zapomněla vrátit čas teď tedy
letní ...fakt sem se řídila podle
letního až sem byla upozorněna
tak sem se zarazila nějak
mi to prostě ušlo ,,, to je taková kravina
ty časy já sem taky jedna co pořád na to
nadává ....jo tak sem měla v předstihu¨
oběd a pak hodinu klidu když všichni
odjeli včetně Sáby,,,ta byla na mě
celý den naštvaná ,,protože musela
přepsat čtenářský deník ...a to už neunesla
a připravit si školní tašku tak sama
prohlásila že ven nepůjde přitom bylo
hezký počasí ,,,trucovala tak byla doma
tak sem si vlezla do vany  a šup Sabina
byla u mě tak jsme to probraly jako
správný ženský ono ráda děla
na mě vše potřebné procedúry
jedna je škrábat paty a holit mi nohy
to jí strašně baví ........:-)
neděle a hnůj od včera 
co příjde na pole pod brambory
ještě doplnit od prasátek....
dneska sem nevylezla z baráku,,,tato fotka je z balkonu...pá

Žádné komentáře: