Naše Jestřebí

čtvrtek 28. října 2010

207,den podkova

28,října 2010 čtvrtek
vypadá že počasí se umoudřilo
byla by krásná procházka ..
ale kam a s kým...
svoji povinnost sem si splnila
oběd a všichni jsou v čudu
jen já tady trpím hlava mě třeští
ale já sem spíš vynervovaná z toho
mého vyšetření na ORL ...
táta odjel kluci sou taky pryč
Sabina je venku  je hezky
tak co doma ... já si sednu k pletení
a budu se kochat ...ničím neděláním
zítra bude blázinec tak teď si vychutnám
klid /pomyslný klid /než zase Sába něco vyvede
včera mě taky dojala ,,,večer přitáhla nějakou
housenku ..no fuj a néé nevyhodí jí
pořád jí hlídala dala jí do listu
a pak hledá samo že v obýváku
s baterkou půl hodiny jednu blbou housenku
sem tady řvala jak pominutá představa že si tady sedím
a leze po mě .... no naštěstí si zalezla pod noviny
takže jí našla ... a mazala i z housenkou ...
má jí na okně v pokoji ....doufám:-)
pak přitáhla rezavou podkovu
celá šťastná že jí tatínek našel
ve stodole ,,,,umyla jí v koupelně
kartáčkem na zuby ,,,,  a přinesla
zabalenou v ručníku ,,jo  a chtěla jí vyfotit
že si to dá do albumu ...docela sem jí pozorovala
jak jí pečlivě studuje a to ještě když sem
jí řekla že můj tatínek byl jako mladý kovář
a koval koně ..tak to byla jak přibitá
,,zdůraznuji hlavně ať ti nespadne na nohu
je to těžký ....a mám foto  ...housenku nééé
a ještě sem si pohrála a udělala
co dům dal z BÉBÉ  sušenek
proloženou buchtu ,,,ta bude až zítra
musí se to proležet...
recept tady
co dům dal ...:-)


Žádné komentáře: