Naše Jestřebí

středa 13. října 2010

192,den opět něco nového do kuchyně

13,října 2010 středa
tak sem to asi včera  zakřikla
že Sába je zdravá už sem viděla
že odpoledne není ve své kůži
mě tedy taky nebylo nějak dobře
pořád mám nějakou zimnici
a Sabina měla v noci teploty
tak je doma a uvidíme  spustila se jí
rýma tak snad jí nevyběhnou teploty
je to škoda toho počasí slunečného už moc
nezbývá podle předpovědi má už zase
pršet ,,,,,ach jo  já sem si dnes oloupala jablka
a dala sem si je do sušičky aspoň jednu
dávku ,,křížaly,, ještě to suším  jo a včera sem
neodolal nabídce v lídlu  a mám nový pekáč na
medvídky ,,brumíky,, a dokoupila silikon na muffiny
abych to nemusela dopékat na dvakrát ....tak uvidíme....
jdu zkulturnit kuchyň a natáhnu se není mi taky nijak dobře
tady bývají dlouho mlhy dneska tady byla skoro do 11hod
strašný ...od rána sem měla asi 4pračky tak doufám
že to trochu proschne....už to začne zase to cpát na sušáky,,,fuj-:(



1 komentář:

Katka řekl(a)...

V letáku jsem si těch forem všimla a říkala jsem si, že se na ně určitě podívám. Dneska jsem v Lidlu byla a úplně jsem na ně zapomněla. Ale jak si tak vybavuju, tak jsem je vůbec nepotkala. Asi o ně byl velký zájem. Tak si musím vystačit s muffinama :-)
K.