Naše Jestřebí

čtvrtek 21. října 2010

200,den a mám dvoustovku

21,října 2010 čtvrtek
tak hurá ráno sem Sábu
odvezla do školy a protože není
ještě 100%tak sem jí slíbila
že po vyučování dnes mají 4hodiny
v 11,25 jí vyzvednu...to jsem
tak akorát stihla  na nákup
byla sem tam 11/2hodinu,
jenže nejsem schopná nic tahat
tak sem si v klidu nakoupila
ovšem bez pití  mléka piva apod..
co je pro mě nejhorší tahání ,,
ono se to řekne ale když je člověk sám
na nákupu vyndat u pokladny
složit do auta  a doma zase !!
takže to si bude muset , se mnou
tatínek ...zatím ještě nemám sílu....
udělala sem si radost ..přišla
mi souprava na nohy od oriflame
a protože sem slíbila Sábě
že zkusím udělat kytku z listí
tak je na světě uděláme jich více
tuhla chce do školy...a taky sem si na
zítra upekla Eskymo řezy ...opravdu jsou moc
dobré jen mizí a to mám na zítra tak to nevím
kolik toho zůstane....inspirovalo mě to na
na ,,Babinetí  kuchařka,, dělala je Jiruska
dala sem ochutnat
tady dětem co byly se Sábou venku
a David/náš soused/ si přišel přidat tak mě to potěšilo...
že jim to chutná,,,,
Sabina má zítra svátek myslela sem že jí
popřeji dneska ale dám jí to zítra ...
jedna inspirace taky tady ...dětské stránky...
tady ještě nejsou ztuhlé
tak dodávám po ztuhnutí....je lepší....vydržte!




1 komentář:

Katka řekl(a)...

Tak vše nejlepší Sábě k svátku :-)
Já jak si nepíšu na blog, kolikátý den to je, tak to vůbec nevím. Ale už kolikrát mě napadlo, že by to bylo mnohem jednodušší, než pořád vymýšlet nějaký nadpis :-)
K.