Naše Jestřebí

neděle 3. října 2010

182,den konečně do popelnice

3,října 2010 neděle
od rána mám zážitků
že nevím jestli mi to tady bude stačit
..tak postupně ...
jedem k mamce a táta
musí tudy kudy byli záplavy
no po vodě už ani památky ,,,to je dobře
jinak bychom tady neprojeli...
po cestě sem chtěla zastavit
tady mají známí koně a tak byli blízko
ohrady většinou jsou daleko
tak sem je nemohla fotit ale zase je málo
času ,,,a hlavně nejsem sama ,,,že...
zpátky sem chtěla nasbírat Sábě kaštany
no pár jich mám ale i přesto že byl vítr
tak jich moc nenapadalo ,,,opět čekat nebudem ...
po obědě nás čekalo  poslední přebírání brambor
rukavice prodřené ...šup do popelnice....já
už brambory jen vařit....
ukážu vám jak peču ty mini brambůrky  na sádle
s česnekem posolené a trochu zelenýho libečku
těch způsobů je mnoho a hlavně podle chuti ,,,,
a je to mňamka ,,,
k obědu jsem měla guláš a to já nemusím
tak sem si udělala lívanečky ...opět úprava na každým
,,brambory pečené byly málo maštěné,,
to si zpívá malá Štěpána na bramborách

lívance:těsto
kysaná smetana 
16lžic pol.mouky
2vejce
2lžíce cukru
špetka soli
2lžičky prášek do pečiva
doředím podle potřeby mlékem.../aby těsto bylo řídké jako na palačinky/
smažím na oleji
zdobení na každém...já mám 
marmeládu a tvaroh












1 komentář:

Katka řekl(a)...

Lívance vypadají pěkně. Já mám recept s droždím. Tak si tenhle recept, s dovolením, přepíšu a snad někdy vyzkouším. Potřebovala bych koupit nový lívanečník.
K.