Naše Jestřebí

pátek 15. října 2010

194,den tak a je to tady ...léky

15,října 2010 pátek
já sem opět včera měla strašnou zimnici
v noci sem nemohla spát a sem
strašně unavená a Sába
se taky nelepšila tak jsme radši
jeli k doktorovi ...Sabina vyfásla
léky má to už na průduškách ..ach jo
takže jí čeká ještě celý týden doma..
což asi nevydržím a v polovině týdnu
pomaže do školy a já jestli
nezaberou léky tak pomažu
na krční no to už mám tupl strach
já nevím ono nestačí že marodí
Sabina a ještě já....
konečně jsem dosušila křížaly ...hurááá
toto trvalo stejně to nevydržím a zobu a zobu...
a taky sem zkoušela tu střechu z Bébé sušenek
mám to a dala sem to do špízu do zítra
uležet ...nemohla sem to dát do lednice
to je moc po ruce a špíz máme dole
a tam jen tak nikdo honem nepoletí..
tak zítra to dodělám ještě nemám polevu
jen nějakou lehkou aby to nějak vypadalo...
inspirace tady a všechny fotky budou tady.
no a Besinka ta už čeká na mísu
už ví že je to moc dobré a celou dobu
se ode mne nehne.....
tak a takhle to vypadá druhý den 
dala sem si to k snídani a je to bez polevy
to už ani nestihnu:-)sobota 16,10,2010





1 komentář:

Katka řekl(a)...

Tak se, holky, brzy uzdravte!!!!
O křížalách jsem přemýšlela dneska :-) Že bych nacpala sušičku. Akorát, že nám to tu taky dlouho nevydrží :-D
K.