Naše Jestřebí

úterý 5. října 2010

184,den formičky

5,října 2010 úterý
od rána mě bolela strašně
noha spíš kyčel v noci sem
nemohla spát bolestí ,,,
je fakt že se mi tělocvik líbil a
tak doufám že do příštího pondělí
budu schopná ,protože se fakt
¨těším ,,,líbí se mi ZUMBA
je to rytmický a tančí se to
vlastně na kubánský písně..
já sem sice takový telátko
ale baví mě to .....ukázka zumba tady
a konečně mám taky formičky
dneska sem je dostala tak
je budu muset vyzkoušet,,,
už sem asi jediná kdo nepekl mufíny:-)

2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Jééééééééééé ty formičky jsou krásný.Tak krásně barevný.To se bude péct samo.

Katka řekl(a)...

To jsou ty silikonový? Tak pak i napiš, jak se v nich peklo. Já mám na ně formu. No a někam jsem si uklidila dvě krabičky papírových košíčků a nemůžu je najít... Že by už skleróza...? ;-) :-)
K.