Naše Jestřebí

neděle 10. října 2010

189,den mufínová mánie/nojo mám nové formičky/

10,října 2010 neděle
od rána tady zase krásně
svítí sluníčko..Sabina mě neuvěřitelně
tady rozčiluje ..ještě že pádí
aspoň na chvilku k babičce na
oběd ,,fakt jí mám někdy plný zuby
mě příjde že má zase nějaké období nic neudělá
až na po4 napomenutím a to na ní opravdu musím
zařvat aby poslechla,,,bordelářka a to já přímo
nesnáším ....doufám že jí to přejde ,,,,
nikdy nebyla hodná ,,od malinka zlobí
to já vím že mi to nechává vychutnat
ale co má tohle za období to tedy nevím...nic
jí nebaví s ničím mi nepomůže ,,,,
asi začnu psát jí povinnosti  a pak tresty...
fakt nevím ,,,,
tak jak sem psala vyzkoušela sem opět
péct mufinky ,,tyto byly opravdu moc
chuťově dobré jen se po nich zaprášilo
tak je ještě udělám dnes...jednou ...a dáme si pauzu
inspirace tady ...na www.ekucharka.cz
a podrobný můj recept ..dám sem na blog:
máme strašně všude berundy,lezou
po baráku a tady je jedna,když sem 
si venku připravovala ořechy na mufíny 
fakt tohle mě tady baví
chci něco dělat Davídek se Sábou 
skočí nasbírat pod ořech ořechy
jablíčka sem si nasbírala na zahradě 
mrkvičku mám taky ze zahrady...a to se pak 
dělá




Žádné komentáře: