Naše Jestřebí

neděle 17. října 2010

196,den dneska je mi hrozně

17,října 2010 neděle
úžasný krásný prosluněný den
a mě je fakt zle ...nějak se mi motá hlava
a příjde že prášky nezabírají unavená
a venku je tak krásně ,,potřebuji dělat
venku a hold musím vydržet ....
Sábě se ulevilo v noci spí ouško jí nebolí
jen má ještě velký kašel  a tak dneska
sem přišla její spolužačka ,,pod podmínkou
že nebudou lítat a dělat rámus ...to bych asi
nevydržela já ....David nám přinesl
ukázat nového lumpíka  štěně REX ..
poprosila sem ho aby mi nasbíral ořechy do
košíčku tak byl ochotný a prcek hned ho zajímal koš...
ořechy sem dostala a tak sem opět pekla ..
no co asi teď mě berou recepty na mufíny
tento sem četla u Evky splasklé vzpomínky...
mramorové mufínky......trochu sem si upravila
nemám pomaz.máslo tak sem použila kysanou smetanu
trochu rumu,to dávám pokaždé a přidala jsem
práškový vanilkový puding tak1/2 balíčku a nasekané ořechy....
celý recept tady .....
opravdu mramorové


1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Mufiny jsou nádherně povedené a to zdraví ať se ti brzo umoudří.