Naše Jestřebí

středa 20. října 2010

199,den jak na apríla

20,října 2010 středa
dnešní dopoledne sem tady měla
návštěvu ,,,tak jsme pokecali
probrali jsme počítače ...děti ...
Sabina si hrála s malou v pokoji
docela byly hodný nechaly nás
v klidu ...uteklo ....pak sem honila co se dalo
Pepčovi sem vyčistila okna převlíkla
vyprala mu povlečení trochu zkůlturnila,
pokoj venku bylo jak na apríla
chvilku sluníčko pak černo  pršelo do toho
poletoval sníh ,,,počasí hrozný
dnes sem nešla ani nakoupit ...pomalu a jistě
mi tady vše dochází takže mě nákup nemine
jenže já sem pořád taková zesláblá jednak beru
ještě léky  a taky žádná změna ,,tak mám obavy že mě
krční nemine,,,Sabina má denně tolik dopisování
ze školy že jsme se domluvili že zítra a v pátek půjde
do školy léky dobrala ...do družiny nepůjde hned si jí vemu
domů aby si to pomalu dala dohromady je to druhý týden
a top je znát ,,,teď už řvala že psát nebude tak šla
na hodinu ven máme husu zavřenou ,,,já sem jí taky ještě
neviděla ,,,,no bude na svátky,,,, tak se šla podívat
a chtěla sem nasbírat listy na tu kytici co tady
dělají šikulky ,že jsi taky jednu vyrobím ,,,a to nevím
jestli donese když né tak já půjdu zítra ,,,,
a co sem fotila ...no jo zase ty muffiny
co dům dal.......:-)
těsto to vás pobaví ......200dkg mouky hladké/já dala na půl z polohrubou/
1kysaná smetana já neměla takže tam padl jeden jogurt ,,fantasie,,
marmeládu sem použila na doplnění košíčků a taky sem dala povidla švestková
1dcl oleje 100dkg cukru , prášek do pečiva 1/2,1vejce
a do těsta se zamíchá celeární kakaové kuličky,
tento recept sem četla na mmb pokud to najdu tak hodím odkaz...

                                           tady je vidět jak je to lehký tak to je jen na povrchu...


Žádné komentáře: