Naše Jestřebí

středa 27. října 2010

206,den podzimní prázdniny a naše zvířátka

27,října 2010 středa
konečně i když u nás
tak brzy po nemoci
mě to ani nepříjde spíš
že jim to bude zase chybět
a budou dohánět...
a to určo v červnu..
no žádný lenošení od
úkolů jsme doma žádný
aktivity ...mě není dobře
tak se budem chvilku učit
připravila sem jí tady testy¨
tak radši zalezla do pokoje ..
a hraje si ,ale to má holčička smůlu
jdu něco ukuchtit a vypadá
i když ráno pěkně mrzlo
že bude hezky aspoň po delší pauze
svítí sluníčko....
foto mám jak se namalovala Sába..
takhle chce vypadat ..přeji jí to:-)
Sába přesně jako ty prasátka ,.
denně jo pak sní dělejte fotky
když je věčně jak to čuně...
ahojjjj...
a tato dáma čeká na popravu:-(no jo 
svátky se blíží....
tak sem se vrátila od mamky 
vyfotila sem si u bytovek v Zahrádkách foto tady
západ a doma  zvířata,,,já tam
 moc nechodím radši mám doma 
papouška a morče a naší psí
slečnu Besinku....:-)


2 komentáře:

Lucie Kopřivová řekl(a)...

Krásný obrázek, miluji obrázky od dětí

Katka řekl(a)...

Sába moc pěkně maluje. První mě napadlo, že nese kbelíky s vodou a krmením ke zvířátkům (mě ovlivnila ta další fotka s čuníkem), ale pak mě napadlo, že to asi bude kabelka a taška :-) :-) :-) :-)
K.